måndag igen ..

Tänk att alla måndagar känns likadana, tråkiga, obehagliga och fruktansvärt långa :P
Ne nu ska vi inte vara bitter, vi har ju en HEL vecka framför oss som innehåller nya utmaningar ..

Helgen har varit toppen, åkte hem i torsdags, fick kors i taken med mig Malla hem till de djupa hälsingeskogarna .. Såå, fredagen spenderade vi på köpingen för att se va den hade att erbjuda . Jag köpte mig ett par nya svarta stupisar (Nudie), och en as ball rosa magtröja .. Himla tjusigt ! Sen på eftermiddagen drog vi oss till hårXtra för att låta Frida piffa till oss lite, jag hade inte tänkt göra nå stora förändringar med håret men jag gick därifrån med en något kortade fripp än va jag är van .. Haha, en as cool, rockig frisyr blev det ! :) Är suuper nöjd faktiskt . Hon la även i två trekanter med svarta och ljusa slingor, AS bra bleb de ..
Efter den hårchocken drog vi hem till lyan för där väntade maten som mitt hjärta o hans kock-kompanjon hade lagat, o guud så gott de va .. Efter maten satt vi o lyssnade på massa musik, både bra och dålig musik men sen dissade jag o Malla sällskapet för att gå ut o dansa av oss lite på JVG .. Va faktiskt mer folk än va jag trodde, hade himla skoj :)

Lördagen åkte dock Malla hem till sundsvall igen, Robban skulle jobba, såå ja jag bestämde mig för att roa mig en kväll till :) inte alltid som man kör en två dagars på hemmaplan direkt .. Ljusdal hade ju faktiskt ett till fint besök, vilket man måste fira :) Såå kvällen avslutades på JVG en gång till och jag hade nog lika skoj på lördagen som fredagen ...
Kände dock att det blev lite väl mycke med två dagars denna helg, va sjukt trött på söndagen .. Det gick bra på morgonen vilket va tur eftersom att jag hade hoppträning kl 11 men efter den så vände det . All min energi tog slut, somnade hemma hos mamma o pappa medans jag väntade på Robban som jobbade, sov kanske 30 min, sen for vi hem till HSB, somnade även där men även där bara 30 min .. Kunde ju inte sova bort hela söndagskvällen, lite social måste man ju ändå vara !
Älsklingen o jag avslutade iaf kvällen med att käka räkor, frukt, mackor med massa gott pålägg, himla mysigt va de .. Det värsta med söndagkväll är att jag vet att jag måste lämna mitt hjärta nästa dag, det är bland det värsta jag vet . Är så otroligt glad över att det faktiskt bara är 3 månader kvar tills jag tar EXAMEN, de ni ;) Dåå ska jag äntligen få flytta hem till min älskling, mysa varje dag och bara ha det så himla bra ... Jag längtas så himla mycket ! För att vara ifrån mannen som gör mig lyckligast i hela vida världen är ju inte direkt en höjdare, men snart så kommer jag hem :)

Meen som sagt, nu är det måndag och jag befinner mig som alla andra måndagar, i Sundsvall .. Imorgon ska jag o Malin ha handledning och höra hur vårat resultat ser ut, hoppas verkligen att vi har gjort ett bra jobb så vi slipper göra om . Vill ju himla gärna bli klar med uppsatsen så fort som möjligt så man kan börja slappna av lite, njuta av den sista tiden som är kvar i skolan .. Men så länge man har denna börda hängande på axlarna så njuter man inte speciellt mycket ! Man vill bara få det gjort .. Det är tur att jag har Malin med mig i detta :) hihi, det är du och jag mot världen Malla, du och jag :)


Näe nu ska jag tacka för mig, GOD NATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0