sjuk

Då va det måndag igen .. Helgerna går så fort ! Denna helg har iaf varit proppfull med aktiviteter :P Ne men har varit i stallet hela helgen tror ja, nästan bott där ..... Nu har vi iaf flyttat och det känns kanon bra - äntligen får man göra som man vill ! Det dåliga med denna helg är att skrutt är halt :( Vet inte vad det är för fel, vetrinären som tittade på honom trodde att det antingen va en hovböld eller en blödning i hoven .. Men han har inte bilvit nå bättre ihelgen så vi ska ringa kliniken i Hudiksvall imorgon för att åka dit o kolla till honom ..

Avslutade helgen med att åka till Sundsvall igår kväll .. Va inge sugen på att åka tillbaka men nu är det inte långt kvar tills man är klar :) jippi . Är sjuk också, började känna av lite innan jag for, att det kröp i kroppen lixom . Hade feber inatt o tror att jag har det nu också .. Har iaf förhoppningsvis skrivit den sista tentan för denna utbildning :D Nu är det slut på plugg på kvällar och helger, så jäkla skönt ...


Ne nu ska jag fortsätta vila mig, måste bli frisk till helgen för på söndag är vi några brudar från klassen som ska åka till Vemdalen :D PARTY !

(höll på att glömma, fyller ju faktiskt år om exakt en vecka;P haha)


Kommentarer
Postat av: Stina

Filmen var helt klart sevärd !! Men den får inte full pott :p



Krya på dig stumpan !

2010-02-01 @ 09:19:21
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0