tjohoo..

Är äntligen klar med mina artiklar ! Skönt ... Nu gäller det bara att skriva rent arbetet sen är det också klart .. Gud så duktig jag är :P haha !
Imorgon är det sista dagen på praktiken, känns sådär faktiskt ! Trivs väldigt bra och börjar få in alla rutiner så nu skulle man ha haft 4 veckor kvar . Det blir alltid såhär, tyypiskt .. :P


Imorgon så fyller prinsen 30 år .. Shit :) hihi !! En överraskning väntar honom imorgon, bus bus :) Hoppas att han blir glad iaf .. Presenten fick han ihelgen eftersom jag inte kan vara med honom imorgon för jag måste stanna här i Sundsvall :( Men han fick iaf en suuper snygg tröja från MQ, en Emilio tröja, skit fin verkligen .. Vi ska ju åka till Leksand 4-6/12 för att se Lars Winnerbäck med ett annat par så han fick den biljetten av mig också :)
Så grattis i förskott prinsen, imorgon tänker jag ringa och sjunga för dig :D 


Näe nu är det dags för att inta sängläge och kika på lite tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0