torsdag ..

Nu är de änligen snart helg .. Längtar hem så himla mycke nu, vet inte riktigt varför ! Men vill hem till mannen ... Är så trött på detta väder och kursen vi håller på med .. Det är så himla tuuuur att jag har min Malin, hon är en klippa som jag kan luta mig mot ;) Fixar du den här kursen åt mig darling ??? ;P hehe ! Det som ska göras med Malin är en kvantitativ forskningsplan och en så hoppas vi att vi hinner klart med våran projektskiss till C-uppsatsen före jul (iaf bakgrunden), sen ska vi i en liten större grupp göra en designuppgift som ska lämnas in den 4/12 och sen examineras muntligt den 7/12, och sist men inte minst så ska vi också göra en kvalitativ innehållsanalys i en större grupp ... Visst har vi lite o göra ? Jag skulle vilja göra något mer, tycker att det känns så lite :P BLÄÄÄÄÄ det är så hemskt, vill bara inte och att det är grått o mörkt ute gör inte saken bättre .. Men men, det är väl bara o gilla läget .. Som sagt så äre tur att jag har min Malin :)
Idag så har vi iaf kommit igång med artikelsökningen till c-uppsatsen + att vi har fått en handledare så det känns ju bra .. Hoppas att det kommer rulla på i en bra takt !

Ikväll så har det inte hänt så mkt, tog en prommis med Ida runt sidsjön ... Det räckte gott och väl idag känner jag ! Både jag och Ida är rätt trötta i kroppen sen Body Pump passet igår, skapligt med träningsvärk i benen ..! De va ett tag sedan jag tränade ett sånt pass och det känns att man inte har använt dessa muskler på ett tag :P Men skönt va de, så himla härligt att känna sig slutkörd, då vet man att man har gjort något bra :)

Men nu har jag iaf intagit sängläge, började frysa som tusan för ett tag sedan så tog en låååång och suuuper varm dusch för att få upp värmen .. Känner mig fortfarande lite frusen men ligger under täcket nu så jag hoppas att jag får upp värmen igen :)
Har precis fått reda på att köket kommer den 4/12 :) Guud va skoj att få ett fiint kök .. Längtar !!


Kommentarer
Postat av: malin

jag tror vi får fixa den här kursen tillsammans istället :) jag tror jag aldrig har varit såhär förvirrad i hela mitt liv :P.

Det är sån himla tur att jag har min sara med :).

Köket kommer nog bli grymt snyggt!! puss

2009-11-26 @ 23:03:10
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0