tar regnet aldrig slut ???

Ja de vette tusan alltså, undra om molnen har en vatten behållare som hela tiden fylls på eftersom att det aldrig tar slut .. Kan man bli annat än deppig när det är mörkt när man vaknar, det regnar, det är mörkt när man kommer hem från skolan och det regnar fortfarande .. Gillar INTE detta !! Har haft en ganska konstig dag, haft statestik föreläsning (oj oj oj va trååkigt), sen satt vi kvar på skolan efter lunch och försökte plugga men kom inte fram till så mkt måste jag säga .! Så jag och Lina drog hem för att ta en prommis runt sidsjön med Ida och Evelina, väldigt skönt måste jag säga .. Surra lite o rensa huvudet från alla tankar om framtiden (det är finns för många oroande tankar om framtiden)
Såå, vad händer ikväll då ?! Ja det är väl inte så mkt, ska försöka börja läsa lite ur den engelska boken . Vi är några i klassen som ska hjälpas åt och översätta 1 kap var och sedan skicka översättningen till varandra .. En suuper bra idé måste jag säga, det är ju inte direkt några kap. man ska läsa och inte är kap. nå korta heller så det är tur att vi har varandra :) Får se hur mycket jag orkar göra ikväll, är ganska trött faktiskt ! Ska nog lägga mig tidigt ..

Imorgon ska jag äntligen åka hem igen .. Saknar mannen så himla mycket när jag är här uppe . Tur att det inte är många månader kvar ! Förhoppningsvis iaf :) Har inte direkta planer ihelgen förutom att vi förmodligen ska åka till Ramsjö imorgon för att gratta mannens lillebror, och Robban ska jaga lite ... Får se hur länge jag stannar, som det ser ut nu så måste jag åka hem på fredag redan för jag ska rida lite ! Surrade lite med Frida om en eventuell dejt ihelgen också så vi får väl se vad de blir för skoj ! 

Har köpt en massa frukt som jag ska svulla i mig nu ikväll :) Finns det nå bättre än frukt ?? Hmmm, nja inte är det många saker som är godare ! Kanske godis ?? Haha neee ;P Well well, nu är det dags att avrunda och börja tänka på refrengen !! Chao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0