söndagskväll

Jaha ja då va de söndagskväll .. Ganska gruvsamt faktiskt, vill inte ha måndag imorgon :(
Helgen har varit helt ok ändå, igår va jag ute på köpingen en sväng med min mor och köpte super snygga gardiner som ska sitta i det nyrenoverade köket efter jul :) köket kommer dock renoveras innan jul, jippi :) Kommer bli kanonfint .. Igår kväll så va jag i Delsbo och hoppade för Uffe och Skrutt skötte sig exemplariskt och det gjorde han även på dagens pass .. Han är bra duktig min prins :)
Kvällen blir lugn iaf, ska laga lite mat bara mannen kommer hem från affären och efter de blir det nog soffläge för båda två .. Imorgon går bilen mot Sundsvall med blandade känslor .. Är inte så sugen på att åka faktiskt, men det är ju skoj o träffa klasskompisarna ! Så det är väl bara o gilla läget, får åka hem igen på torsdag .. Denna vecka blir lite längre än dom tidigare så nu drar träningen igång på allvar . Malin och jag ska köra stenhårt ! Eller hur ? ;)


Kommentarer
Postat av: malin

stenhård träning vare ju.. hmm dålig malin.

2009-11-18 @ 21:18:36
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0