Omvårdnad C

Ny kurs = nya krafter, haha det är bara va man tror ... Insåg idag att jag inte har sutte i den där skolbänken på 5 månader, det kändes också i handen när man skulle anteckna - jag fick ju kramp för tusan :) hehe .
Men nu är det verkligen sista rycket, kan inte fatta att det är så nära slutet nu ... Hmm o vart ska man ta vägen till sommarn, får man nå jobb tro ! Man kan ju iaf hoppas . C-uppsatsen ska jag skriva med min älskade Malin :) Kommer nog gå galant de, eller hur ? ;)

Va o fick massage idag, suuuuper skönt verkligen ... De va väl behövt om man säger så ! Och nu mår man som man förtjänar efter :P närå men är himla seg o har en skaplig huvudvärk men det är väl sånt som blir när man har fått en sån duvning som jag ..!


Ikea blev det idag också, med Malin :) Köpte en stjärna som jag ska ha i fönstret nu i jul, plus att jag har köpt tillbehör så att jag ska kunna konstruera min egna lilla adventsljusstake ! Den kommer bli kalasfin :)

Kommentarer
Postat av: malin

Och jag ska skriva med min älskade sara.

kommer bli kanon! :)

2009-11-18 @ 21:04:16
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0