Mörkt och kallt =

hösten är på väg att förändras till vinter, vilket både ger negativa och positiva känslor .. Det negativa är att kylan är så obeskrivligt hemsk tycker ja, men det är suuper mysigt med snö :) Så lite positiv får man nog allt va ..

Ja då va denna vecka i skolan gjord också :) Det känns verkligen som att det är lugnet före stormen, har gått två dagar nu i två veckor och ser man på veckorna som kommer så ser det heeeelt annorlunda ut !! Det kommer bli hårdkörning det är en sak som är säkert ..
Ska börja titta lite på C-uppsatsen ihelgen också, kolla om man hittar några artiklar, ska ju ha 15 st så man läre nog sätta igång som det känns . Men bra kommer de bli, det känner jag på mig :) Jag och Malla kommer fixa detta galant !

Det är iaf himla mysigt att vara hemma i ljusdal igen, med min prins ! Ska bara ta det lugnt ikväll, ligga o kika på tv skulle ja tro :) Sov så jädra dåligt igår, orolig i kroppen, kan vara massagen som spökar ... Men hoppas att det går bättre inatt . Är otroligt öm i hela ryggen idag, hon tröck nog hårdare än va vi båda trodde :) Men som sagt, hur skönt som helst va de iaf ! Får se va man hittar på imorgon, blir väl stallet o sen städa lite kanske . Ska iaf ligga i sängen lite extra länge på morgonen :) Sweet ..


Well well, So long !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0