ensammens....

Ja här sitter jag alldeles alldeles ensammens ... Mannen är i skogen o fixar käk :P haha ! Hoppas att det går bra, har varit dåligt med älgar dom senaste helgerna .. Gårdagen va himla mysig, först hade R fixat himla gott käk, sen vilade vi lite på maten, sen tog vi en prommis till mamma o pappa för att surra lite, drack lite glögg också :) Julkänslor :D Sen tog vi våra rumpor och gick hemmåt igen .. Det är så skönt att bara ha en sån där lugn kväll, bara ta det som de kommer, inte ha en massa saker planerade, mys mys...
Idag blir ska jag på fyndet med mamma, sen hämta ett paket på ica, har köpt ett nytt täcke till Skrutt :) Gu va gla han kommer bli, det är så himla fint .. Sen ska jag faktiskt frisera han lite, manen är ju nere vid knäna snart (OACCEPTABELT) :) sen blire hoppning för hela slanten . Ska till Delsbo och hoppa för Uffe, kuul :)
Efter träningen har jag dock ingen aning om vad jag ska hitta på, får vänta o se va som dyker upp men lugnt blir det iaf ..

Ne nu ska jag göra mig klar för snart kommere mor o plockar upp mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0