en sån dag ..

Ja inte kan man påstå att dagens föreläsning va den roligaste jag har varit på ... Tyvärr är det inte den sista :P Har fått böckerna idag också, kändes sådär när man plockade upp boken som är på engelska :( Den är tung som en sten, och hela den här kursen känns tung . Hoppas att man tar sig igenom den levande ! Har försökt plugga idag också, gått igenom anteckningarna, kändes nästan som att jag förstod det som stog där .. Haha, men bara nästan ;) Det blir mer plugg imorgon ! Ska försöka läsa lite ur tegelstenen faktiskt .. Inte ikväll dock, för då slocknar jag snabbare än jag hinner blinka ......
Har även hunnit med en tid hos sjukgymnasten idag, kom fram till att jag ska fortsätta med min TENS eftersom att den fungerar väldigt bra ! Har inte alls lika ont längre och det känns väldigt bra .. Ligger här och ferrar med min lilla TENS nu :) Grymt värre .

Just ja, det har hänt en rolig sak idag :) Jag har sökt jobb .. Som LEGITIMERAD SJUKSKÖTERSKA :D hihi .. Kan inte fatta att skolan snart är slut . Nu är det bara att hålla tummarna att man får de .. Och att man klarar utbildningen såklart :P annars blir det jobbigt .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0