-5 grader

Minusgraderna är här ! Jag och Sandra var inte helt nöjda med de när vi skulle rida idag .. Som vanligt så hade man inte tage på sig tillräckligt med kläder, varför lär man sig aldrig ??? Det är ju samma sak varje år :P
Jaja, vad har hänt idag då ?! Jo jag har ride med Sandra, städat lite (myys fint hemma nu) och handlat lite mat, mycke mer än så har det inte blivit .. Ska bli skönt att bara ta det lugnt ikväll, Robban och jag ska nog åka o hyra en film efter maten :) gryymt ! Sen ska jag försöka hitta lite artiklar angående C-uppsatsen också, inte direkt det roligaste med kvällen men det måste göras ..
Just ja, va in på Kardemumma idag och såg att dom hade riktigt fina tallrikar .. Lila va dom, VILL HA :) Får flörta lite med prinsen, vem vet kanske blir det en julklapp :) hihi .. Det var faktiskt han som kom på den briljanta idén att vi ska istället för att köpa julklappar till varandra så ska vi köpa något tillsammans istället, det tyckte ja va kanon bra för jag vet ändå inte va jag ska köpa till honom :P Båda är lite sugen på att vi ska köpa en ny Tv tillsammans men jag är väl lite mer på att köpa något annat, typ tallrikar ;) Ne men vi får se, en ny Tv är ju inte helt fel de heller ! Undra va man ska köpa till övriga familjen då, tycker att det är svårast att köpa åt pappa faktikst ! Han får ta o skriva en önskelista :)
Årets första julbord är bokat iaf, den 28/11 i brännås .. Ni som inte har varit på deras julbord någon gång borde åka ! Det serveras hur god mat som helst, det är inte världens finaste lokal men bra nära världens godaste julmat :) Varför vi är där varje år är för att min pappa kommer därifrån, dom serverar faktiskt maten där han gick i skola som lillgrabb .. Well you should try it !
Nu ska jag försöka göra lite skoljobb så jag slipper senare :) So long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0