tisdag

Haha ja, dagen började ju på ett minst sagt roligt sätt .. Det började med att våran föreläsare för dagen skällde ut oss för att vi satt för långt ifrån henne och att vi i och med de blir dåliga sjuksköterskor för man sätter sig aldrig sådär långt ifrån patienterna när man pratar med dom ........ MEN HALLÅ!! Va tror hon ?? Ja jag säger då de, om det är sånt som avgör ifall man blir en bra eller dålig sjuksköterska så vet inte jag .. DÅ behöver man ju inte gå den här utbildningen :P Men inte råga på de, hon satt bakom en dataskärm när hon föreläste .. Hur pedagogiskt är de egetligen ?? Jaja, jag är inte bitter men ibland kan folk verkligen reta gallfebern på mig alltså .! Dagen började alltså inte så bra och fortsatte ungefär i samma anda !! Får se om hon är mer kramgo imorgon ;)

Jag och Malin har iaf varit duktiga idag, blev klar med forskningsprocessen och lämnade in den .. Skönt att få saker klara .. Det borde räcka de vi skrev men man vet aldrig med lärarna på detta ställe ! :P Tur att man kan leva på hoppet ;)
Kvällen kommer nog bli relativt lugn, ska kika lite i den engelska boken som vi ska översätta .. Ska försöka komma någonvart i den men det är trögt ! Skulle vilja vara hemma med mannen o mysa lite istället .. Idag har vi faktiskt varit tillsammans i 1,5 år hihi .. Skojsigt ..

Ihelgen så va vi i Brännås och käkade gryyyymt god julbordsbuffe med släktingarna .. Vi stannde kvar över natten vilket va himla skoj .. Vi spelade Nintendo Wii .. Vi bowlade, spelade tennis och sist golf .. Det är ganska svårt faktiskt ! :) MEn roligt .. Jag är helt värdelös på golf o vanliga fall och tycker att det är hur värdelöst tråkigt som helst men när vi spelade så va jag helt otroligt bra :) Som om jag aldrig har gjort annat än spela ! Bowlingen gick väl sådär, inte sämst men inte bäst heller .. Tennis va jag helt ok på faktiskt :) Dängde skiten ur några ;)
Träffade även mitt nyaste kusinbarn, Märta :) Guuud vilken goding alltså .. Har tre grymma kusinbarn nu - lyckligt lottad !!

Näe nu äre nog med skrivningen ! Ha de göttans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0