luciadagen

Sankta Lucia, skänk mig en tia ;) hihi
Idag har det varit en lugn dag, kollade först på skidskyttestafetten för damer (grymt med en tredje plats) . Efter de försökte jag städa byggarbetsplatsen som vi har hemma, blev helt ok måste jag säga ... Nu kan man iaf gå utan att släpa med sig alltför mycke sågspån :P Men jag får trösta mig med att det kommer bli kanon fint ! Super snyggt kakel måste jag säga :D
Efter städningen så for jag till stallet för att rida med Sandra, gick helt ok men det är ju så hårt i marken så man kan ju inte rida vart som helst ... Trööök !

Ikväll så far jag nog tillbaka till Sundsvall med brorsan o Elina, inte så sugen men orkar inte kliva upp så tidigt imorgon :P Så jag o R få stå ut med att vara på varsina håll ikväll ...
Men ska passa på o mysa lite nu innan vi ska åka :)
Simma lugnt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0