LARS WINNERBÄCK

Jajjamensan, va på Lasse i fredags med R, Johan och Anna .. Hur grymt som helst faktiskt ! Har varit i Leksand hela helgen . Va väldigt skönt med en liten mini semester iaf .
När jag och R åkte så va det fint hemma, men när vi kommer hem så är det kaos :P Pappa har nämligen varit där och börjat med köket :D Äntligen ! Alla luckor sitter på plast, plus bänkskivan och det är verkligen fint alltså ! Kommer bli kalas bra när det är klart . Så till helgen när jag kommer hem igen så ska vi måla som dårar så det blir klart någon gång ! Kan nog inte leva i de där kaoset så himla länge utan att bli knäpp :P

Kom till Sundsvall igår kväll . Lite tråkigt men men, det är bara att gilla läget ! Har haft gruppexamination idag, gick ju hur galant som det bara kunde gå ... Förstår inte riktigt hur det gick till men är himla glad över det ! Har nog aldrig varit så oförberedd någon gång under mina 2,5 år i skolan ... Men det är ju roligt att man har såna talanger också :)
Imorgon kommer mor och hälsar på, ska åka lite på Ikea o se ifall man hittar trevliga tillbehör till det nya köket :) hihi ... Hon blir här till på onsdag så jag ska få åka bil hem, SKÖNT !
På torsdag ska jag och R vaccinera oss också, mot Twinrix, inte mot svinet ! Blir nog inget mot svinet för våran del heller, vet inte riktigt varför men det känns inte rätt på nå vis .. Vill göra de, men det är många saker som talar emot de, bla att det bara räcker i 9 månader, jag tror att jag redan har haft det vilket gör att jag nog är immun, sen att dom har ändrat informationen hela tiden fram och tillbaka så jag vet inte riktigt vad man ska lita på, har dom verkligen kommit fram med ett bra vaccin ?? Allt har blivit så himla förstorat med hjälp av media och allt har gått så himla fort .... Folk glömmer ju att det dör lika många om inte fler av den vanliga influensan och den vaccinerar då inte jag mig emot ....... Så jag vet inte, blir ingen vaccination nu iaf, får se hur det blir senare !

Så, vad händer ikväll då ???? Inte så mkt skulle jag tro, kanske umgås med grannarna mina men vi får se ! :) Skulle behöva översätta tegelstenen till tentan också, men förhoppningsvis så hittar vi på något roligare än de alternativet :)
Ha en fortsatt trevlig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0