kallt ...

Idag kan man säga att det är otroligt kallt ute ... Usch usch, man hinner lixom inte vänja sig innan det smäller till och blir tok kallt ......
Idag har vi gjort klart vårat grupparbete, gick en aning trögt men klar blev vi iaf ! Så nu får man hoppas att vi inte behöver kompletera, tror inte att vi kommer behöva göra de men man vet ju aldrig ... Fick reda på att jag och Malin blev Godkända på forskningsplanen, GRYMT :) Skönt att man slipper tänka på den nå mer . Så nu ska vi muntiligt examinera grupparbetet på måndag sen äre bara bakgrunden till C-uppsatsen som ska bli klart före jul kvar ... Skönt de ! Hoppas att vi hinner :D

Ikväll blire massage iaf, ska bli himla skönt .. Känner verkligen att jag behöver de . Är trött i nacken nu, och det har inte varit en rolig vecka i skolan denna vecka så jag förtjänar det :) Tycker iaf jag ..
Imorgon ska jag bege mig hemåt igen, ÄNTLIGEN ! Har vare en lång vecka igen, lika som den förra . Nu längtar jag hem faktiskt . Mannen har börjat plocka ur köksskåpen och ska knacka bort kaklet nu ikväll, kuuuul att det går framåt .. Pappa ska börja montera ihelgen ... PERFA !
Jag och mannen ska däremot inte vara hemma, vi drar till Leksand på fredag med Johan och Anna för att gå på Lars Winnerbäck på fredag kväll .. Sen blire nog lite shopping på lördagen i Borlänge . Kommer nog bli väldigt roligt :)

Ne nu ska jag fara till massörn :) So long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0