3dje advent

Jajjamensan nu är det 3dje advent, reeedan .. Helt sjukt va veckorna går fort alltså !
Ja man kan ju också undra va jag gör vaken den här tiden, ligger faktiskt o funderar på de just nu :P ne men kvällen började med middag hos mamma o pappa plus att Lars o Elina va hemma så alla va samlade :) Sen drog jag vidare till Vickan, hade myskväll där med Vickan, Helena o Stina :) Himla trevligt .. Längesen man träffade dom .. Vickan bjöd på så mycke gott, hon är himla duktig på att dona måste jag säga :) For hem till mamma o pappa igen vid 23 tiden, där satt alla o va lite små fulla tror ja :P Det vankades utgång för gänget iaf, va väldigt tveksam själv pga att jag va suuuper trött o ont i skallen (efter ett dygn på ambulansen), så jag hade tänkt sova men följde med Elina ut för att visa Ljusdal by night lixom .... Men det blev ingen lång visit ! Jag o R gick hem så nu ligger jag äntligen i sängen o ska sova :D guuuuld ...

Dygnet på ambulansen va hur bra som helst iaf, himla skoj ... Blir nog fler gånger :)

Nej nej, nu är det verkligen dags att knoppa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0